Lees meer
Kunnen bestellingen gewijzigd of geannuleerd worden?
Zolang je bestelling drukwerk niet bevestigd is en terug te vinden is in je account in de Winkelwagen kan deze aangepast worden, Slimdruk neemt de bestelling pas in behandeling zodra deze bevestigd is. Je kunt de order verwijderen, andere bestanden uploaden of producten toevoegen in de bestelling.
Lees meer
Hoe lever ik een bestand aan bij Slimdruk.nl?
Drukklare bestanden kunnen aangeleverd worden in het bestelproces door deze te uploaden bij de bestelling. Het geuploade bestand wordt online gecontroleerd op onder andere formaat, kleuropbouw en resolutie.
Lees meer
Hoe kan ik mijn bestelling betalen?
Slimdruk biedt diverse betaalopties zodat je jouw bestelling eenvoudig en veilig online kunt betalen. Mede omdat drukwerk een custom-made product is werkt Slimdruk op basis van vooruitbetaling.
Lees meer
Wat betaal ik bij Slimdruk?
De prijs die getoond wordt op de website is de prijs die je betaalt. Slimdruk rekent geen bijkomende kosten zoals aflever- of handlingskosten, tenzij anders afgesproken.
Lees meer
Hoe neem ik contact op met Slimdruk?
Slimdruk is bereikbaar van maandag tot en met vrijdag tussen 9:00 en 17:00 op telefoonnummer 058 8200 200 of per e-mail: info@slimdruk.nl.
Lees meer
Hoe maak een account aan en beheer ik deze op Slimdruk.nl?
Om drukwerk te bestellen bij Slimdruk heb je een account nodig, je kunt deze aanmaken op de homepage via de knop Registreren. Door een kort formulier in te vullen heb je een account bij Slimdruk.
Lees meer